BLOG soustředění MFK Vyškov -ročník 2015.

(nejedná se o oficiální stránky klubu MFK Vyškov)

Tyto stránky budou sloužit pouze jako blog pro letní soustředění .

Omlouvám se za pravopisné chyby. Na to nejsem moc dobrý...

SRPEN 2024

Pátek- Jsme doma. Věříme, že si to všichni užili. Kluci byli opravdu úžasní. Po výklusu a snídani jsme šli na trénink, kde jsme museli ještě dohnat nějaké body. Takže jsme házeli tenisáky do dálky. Jinak celý trénink jsme jen hráli fotbálek. Stejně jako u prvního tréninku je i u posledního náplň jasná. Oběd. Rajská polévka , smažák, řízek , hranolky a kečup nebo tatarka. Někteří si nevybrali, tak jste mohli vidět hromadu talířů, kde bylo obojí :-D . Dále jsme klukům pronajali golf, kde jsme hodinku řádili , pak už jen vyhlášení výsledků, zhodnocení celého týdne. Pak už jen bazén a čekání na rodiče. Kromě klasického jídla, kterého bylo celé dny až až jsme za ten týden spotřebovali 25 kg melounů + dalších 25-30kg dalšího ovoce :-D takže co jste přivezli rozhodně nepřišlo na zmar. +dalších 100 jogurtů. Pokladnička tentokrát dostala zabrat . Včetně sošek jsme utratili cca 11500,- Ale přesněji to budeme vědět až to sečteme. Děkujeme za důvěru a za rok se na vás budeme těšit. Poslední fotky najdete kliknutím SEM

Čtvrtek- Je to tady.  Poslední noc máme za námi a musím říct, že to kluci zvládli na jedničku. Každá noc proběhla úplně v pohodě stejně jako dny. Dnes nás ještě čeká vyhlašování a poslední soutěže a budeme se na vás těšit. Plán byl velmi podobný předchozím dnům. Po výklusu a snídani nás opět čekal náročný trénink, do kterého jsme zapojili i několik her.  Dali jsme nějakou rozcvičku, žebříky, sprintovali jsme na body a zbytek tréninku dali fotbálek. Po bazéně nás čekal oběd. Vývar a přírodní plátek s kaší. Po obědě jsme si prohlédli fotky z celého týdne .Dále si kluci odhlasovali další pronájem pískového kurtu. Počasí i když vypadalo všelijak nám opravdu vyšlo. Utíkali jsme zase do bazénu. Najednou se zatáhlo a začalo lít. Takže místo odpoledního tréninku jsme dali nějaký kvíz a hádanky. Pak se počasí trochu probralo, tak jsme utíkali dát další hry (břevínko a střelbu na cíl) . Večeře takový zvláštní mix. Kluci dostali chleba ve vajíčku a jako zákusek palačinky s nutelou , nebo marmeládou. Jako vždy šli do sprchy nacpaní. Po pohádce nás zase čekala úplně pohodová noc. Poslední článek bude zítra až z domu. Fotky zobrazíte (z důvodu GDPR album uzavřeno)

Středa- Předposlední celý den je za námi. Ještě jednou se vyspíme a jedeme domů . Utíká to opravdu rychle. Tentokrát jsme ráno neběhali. Čekal nás výletový den. Hned po snídani jsme se zabalili , nafasovali svačiny a naskočili na autobus do Hodonína. První polovinu dne jsme trávili na  bazéně, kde kluci vyzkoušeli snad vše, co tam bylo. Největší úspěch klasicky měli tobogány a skokánky (které se nám nějak podařilo ukecat, aby tam kluky pustili.. Dostali možnost si na jídlo koupit co by chtěli. Většina kluků nakoupila trdelníky , hranolky, Kuba langoše a David bramboráčky. Takže hlady neumřeli :-) . Po třech hodinách jsme naznali, že je čas vyrazit do zoo (aby jsme z ní taky něco měli). Na půl cesty jsme zastavili  na zmrzlinu. (opět jsme vysvětlili, že zrovna na to místo chodíme, protože cukrárnu provozuje chráněná dílna a vyrábí ji lidé, které je třeba podporovat) . Co jsme dělali v zoo úplně nevím jak rozepisovat. Dívali jsme se na zvířata laugh . Při odchodu jsme navštívili suvenýry. Většina z vás opět doma najde něco, co nutně potřebují laugh . Pak jsme nasadili vysoké tempo, aby jsme stihli autobus a nemuseli hodinu čekat. Dali jsme to. Do večeře jsme měli ještě hodinku čas. Takže kam jinam by jsme po celém dni na sluníčku a ve vodě mohli jít? Jak jinak než do bazénu cool . Večeře kuře na paprice. Úspěch jako vždy. Pak už jen pohádka, ovoce, jogurty a dřívější večerka - bez hloupých řečí a v klidu. Usnuli hned jak lehli. Hodinky mi večer ukázali, že jsme nachodili 16 km . takže jsme jejich únavu chápali. Takže za nás hezký a úspěšný den. smiley Fotky zobrazíte kliknutím SEM  (omlouvám se za kvalitu, ale telefon dostal přímý zásah vodou, tak trochu zlobil)

ÚTERÝ- Po ranním výklusu a snídani jsme se dozvěděli, že dnešní tréninky budou ve znamení her a soutěží. Hned první trénink byl opět náročný, ale body se sbírali o sto šest. Většina cvičení byla zaměřena na rychlost s míčem i bez. Bodovali jsme tak, že jsme se ani nedostali k fotbálku a utíkali rovnou plavat . Na oběd nás opět super polévka a rajská se sekanou. Kluci si ráno mohli odhlasovat, kdo chce knedlík a kdo těstoviny s tím, že budeme mít to, co bude chtít většina. Jak to mohlo dopadnout jinak než  9:9 ? Takže závěr - pan majitel dělal obojí laugh . V poledňáku jsme si dali odkrývačku na pc a nechali vytvářet umělou inteligenci obrázky, které si kluci namysleli. Některé byli opravdu zajímavé (např. pes detektiv s doutníkem v puse sedící na záchodě a zkřížený s hruškou - docela zajímavé). Odpolední trénink nás čekali soutěže kde už nebylo třeba moc pohybu. Takže střelba na cíl, do dálky a pod. Tentokrát jsme si už pohlídali, aby jsme fotbal stihli. Hned po tréninku nás čekalo první překvapení. Utíkali jsme na zmrzlinu , nebo ledovou tříšť . Jak jsme dojedli, tak jsme šli na bazén ke kterému jsme dostali svačinu. Meloun měl přes 10 kg ale tentokrát jsme mu nedali šanci laugh. Když už kluci byli dost upečení s nějakých her na zahradě, tak si mohli vybrat, kdo chce odpočinout a kdo chce na lezeckou stěnu. Opět se rozdělili na dvě poloviny.  Najednou byla večeře. Buchtičky z krémem - někteří si šli přidat i 4x. Pak už jsme nikam nechodili. Kluci už jsou nadření dost. Takže pohádka a před spaním překvapení č.2 . Klukům jsme na přilepšenou objednali nějaké pizzy. Kdo nechtěl si dal jogurt. Vyšlo to akorát. Trojúhelníček zůstal i na mě. Luďa měl smůlu laugh. Před večeří si kluci odhlasovali, že chtějí večerku dřív, aby na dnešek byli odpočatí. Takže jejich den končil už ve 21hod. Vzhledem k tomu, že už teď jsou někteří vzhůru, hrají karty a oznamují mi, že už nemůžou spát, tak jim to asi bodlo laugh . Fotky zobrazíte kliknutím SEM

PONDĚLÍ- Další krásný den utekl jako voda. Ráno nás opět čekal výklus. Po snídani další trénink z kategorie hodně náročných (někteří kluci naznali, že ranní tréninky začnou nenávidět. Ale valili dobře. Následoval bazén (jako vždy) . Oběd - nějaká česnečka a kuřecí nudličky s rýží. Obojí si přidávali jak na běžícím páse. Obědovou přestávku kluci opět využili k odpočinku. Odpolední trénink byl zase víc o míči a vzhledem k tomu, že už opravdu tahali nožky, tak i o nějakých jednoduchých soutěžích. Naučili jsme se nové cvičení (blbouny) - ty děláme, když někdo prohraje.... Takže kromě všeho jídla se můžou i napást (zvedají se pomocí hlavy) . Na svačinu jsme nafasovali meloun. Cca 4 kousíčky zůstaly. Myslel jsem , že jim nechutnalo, nebo už jsou najezení dost. Nikdy nezbylo - ale tentokrát jsem se dozvěděl, že měl 9,5kg (oproti běžným 5kg) Dále jsme jim pronajali pískový kurt. Krásně si tam zařádili. Po bazéně jsme se vrhli na večeři. Zapečené těstoviny. To co do sebe nacpali se do nich snad ani fyzicky nemůže vejít (vešlo). Pak jsme se konečně vrhli na bodovačky. Tentokrát skok do dálky z místa. 1.Jenda -174 cm . 2.Tom O. -170cm. Následovala sprcha, kontrola na klíšťata , pohádka, jogurt a další v pohodě noc. Fotky zobrazíte kliknutím SEM

NEDĚLE- Máme za sebou další den. Hned po budíčku jsme si šli zaběhat. Rovnou jsme dali delší trasu, aby nám kluci nevyčetli, že je zbytečně šetříme (jako minulý rok) . Utíkali jsme na snídani. Většina kluků se vrhla na müsli nebo si nechala namazat pečivo s nutelou. Vím , je to hromada čokolády, ale věděli jsme , že se jim energie bude hodit. Šunky a sýry jsme jedli snad jen my s Luděm. Vyčistili jsme zuby a utíkali na trénink. Byl opravdu náročný. Ráno budeme dřít, dokud není horko. Kluci byli super. Dokonce mě porazili v nějaké sázce a tak si vybojovali fotbálek i když nebyl v plánu. Opravdu makali. Začalo se zatahovat, tak jsme šli do bazénu. Tam vymysleli nějakou hru, do které zapojili i Ludě - pravidla neznám ,ale výsledek je ten, že ve vodě tráví dost času i ten, kdo úplně nechce laugh . Následoval oběd. Když se kluci dozvěděli, že je cuketová polévka tak nás překvapil výbuch nadšení. Byl jsem si jistý, že to byla ironie - názor jsem změnil, když jsme někomu už potřetí přidávali. Následovali boloňské špagety. To jsme mysleli, že už nikam nenarvou, ale dojedli všichni- na přidávání už neměli místo. Po obědě jsme chvilku vydechli, zahráli si nějaké hry, podívali na nejhezčí góly a utíkali na trénink. Tady už jen souboje a nějaké zakončení, které jsme klukům znesnadnili takovou speciální sítí. Gól platil jen do šibenice (stálo mě to pár tatranek laugh). Naopak dát šibenici slabší nohou by nadlidský úkol. Pak zase fotbálek a bazén. K bazénu jsme měli nachystanou hromadu ovoce. Během minuty bylo snad 7-8 kg ovoce pryč. Dodávali jsme tak dlouho, dokud kluci neměli dost. Jste si jistí, že jste nám poslali děti a ne kobylky? Co se jídla týká, tak zlikvidují vše, kolem čeho projdou. Dále blbli na zahradě. Najednou byla večeře. Kuřecí steak s bramborem a oblohou . O tom, kolikrát si šli přidat píšu už jen tak z povinnosti. Potom jsme šli hrát nějaké bodovačky do kterých nám hodila vidle přeháňka (zrovna jsme potřebovali sucho laugh ). Takže soutěž jsme nedokončili. Neznamená to, že by jsme šli na hotel. Kluci řádili na dětském hřišti. Šli jsme do sprchy a pustili film (nějaký zfilmovaný Spongebob). Nechápu, jak takový film může mít takový úspěch. Byli na něm nalepení snad všichni kluci. Ani nehráli jiné hry... Z pokladničky jsme je pozvali na kombajnovku. U pohádky mlsali ovoce do doby, než před ně majitel postavil obrovský plech s ostružinovou buchtou.  Plech přežil max 10 min. Pro jistotu jsme klukům ještě dali jogurty, aby jste nás nepomluvili, že je trápíme hlady laugh . Myslel jsem, že to už nedají. Dali laugh . Následovala klidná noc opět bez návštěvy. Fotky zobrazíte kliknutím SEM  .

Sobota- První den je za námi. Hned po příjezdu nás čekal oběd. Vývar s tarhoňou a kuřecí řízek s bramborovou kaší. Taková klasika. Nikdo si nestěžoval laugh . Pokoje dnes ještě nebyli nachystané, tak jsme kluky vzali trochu obhlédnout okolí a klasika na dětské hřiště. Za hodinku jsem už byli na hotelu ubytovaní a utíkali jsme na trénink. V plánu byl jako každý první den pouze fotbálek. Hráli 90 min na dvě hřiště, tak toho měli dost. Pokračovali jsme do bazénu, který je letos jakýsi chladnější. Někteří kluci tam vydrželi blbnout, ale někteří to brali opravdu jako osvěžení a místo toho blbli na zahradě. Buď si kopali, nebo hráli pinec. Svačinu jsme vynechali, protože likvidujeme hromadu ovoce  wink  . Takže budeme svačit tímto způsobem. (Dokonce jsme si s Luděm říkali, že by jsme mohli otevřít zeleninu a něco si vydělat cool ) .Po bazénu nás čekala večeře. Rizoto. Kluci si chodili přidávat tolikrát, že jsme skoro byli rádi, že na nás s Luděm něco zbylo smiley

Potom jsme kluky ještě vzali provětrat na lezeckou stěnu, nebo nějaký kolotoč (kde jsem měl obavu, že to rizoto dnes uvidím ještě jednou smiley . Ale žaludek mají silnější než já smiley . Takže v pohodě. Následovala sprcha a po ní si většina kluků odhlasovala pohádku (Mimoni 2- Padouch přichází). Zbytek si maloval, nebo hrál karty. V mezičase kluci nafasovali jogurt, případně pokračovali v ovoci a buchtách. Pak už nás jen čekaly zuby a úplně klidná noc bez návštěvy na pokoji. Takže kluci jsou úplně v pohodě. Fotky zobrazíte kliknutím SEM  . Moc jich není a ani jsem je netřídil. Říkám si, že alespoň něco yes